Druhý ročník Marketikonu bude ve znamení zisku

Marek Dvořák z Plzeňského Prazdroje promluvil o odvaze jít na hranu při restartu značky Gambrinus. Foto: archiv Marketikon.czMarek Dvořák z Plzeňského Prazdroje promluvil o odvaze jít na hranu při restartu značky Gambrinus. Foto: archiv Marketikon.cz

PLZEŇ - První ročník marketingové konference Marketikon se zasadil o novou marketingovou tradici v Plzni. Říjnová dvoudenní konference představila 18 speakrů, mezi kterými nechyběla zvučná jména z oblasti marketingu jako jsou agentury Zaraguza, One Brain, Včeliště, Cocuma, či značky jako Knihy Dobrovský nebo Gambrinus.

Reklama

Na prvním ročníku jsme budovali a restartovali značky

První ročník nesl název START A RESTART a tematicky se zaměřoval primárně na budování a restart značky nejen z pohledu byznysu ale také z pohledu zaměstnavatele. Na vlastních případových studiích speakři představili typické problémy i jejich více či méně úspěšná řešení.

Neváhali se podělit o postupy, které nefungovaly i o tipy, jak se jim raději vyvarovat. Na zoubek se účastníci podívali nejen přípravě celkové strategie, ale také na práci a správu jednotlivých marketingových kanálů jako jsou Facebook, LinkedIn, PPC kampaně či jak dobře a efektivně propojit polep tramvaje s online náborem.

Sociální sítě, konkrétně Facebook, si pod svá křídla vzali Roman Biath a Ivan Švaňa ze známé, cenami ověnčené agentury Zaraguza. Na případové studii k Škoda Auto ukázali, jak se buduje obsah na oblíbené sociální síti, co od ní očekávat a jak zvládnout krizovou komunikaci s humorem a nadsázkou.

O tom, jak rozšířit povědomí o neznámé značce a vytvořit z ní při nejmenším dvojku na trhu pro změnu hovořil Martin Zdražil z úspěšné marketingové agentury Brain One. Představil případovou studii ke značce CZC, na které ukázal, že je možné změnit nejen vnímání zákazníků, ale také zaměstnanců uvnitř firmy.

Zatímco Zaraguza i Brain One mluvili o značkách, které bychom mohli označit za „lovebrandy”, Marek Dvořák z Plzeňského Prazdroje se na celou situaci podíval z odlišeného konce. Na případové studii ke značce Gambrinus ukázal, jak si poradit s klesajícími prodeji, navíc u značky, která léta bojuje s předsudky.

S druhým ročníkem budeme získávat

Svými tématy i předními osobnostmi z oblasti marketingu a obchodu nasadili pořadatelé vysokou laťku. Organizaci si i pro další ročník vezmou pod svá křídla agentury DARE2, PROSEO MEDIA a DEPO2015.

Podnázev letošní konference je ZISK A NEZISK. Témata se tak budou točit nejen kolem výkonnostních a brandových kampaní, ale i oblastí týkajících se neziskového sektoru. Téma ZISK A NEZISK nezvolili pořadatelé náhodou. Chtějí tím upozornit na to, že ač je marketing primárně chápán jako podpora prodeje, nemusí to být vždy peníze, které jsou měřitelným výsledkem úspěšnosti kampaní.  

A na jaká konkrétní témata se můžete těšit?

  • Jak se liší faktory úspěšnosti mezi brandovou a výkonnostní kampaní?
  • Jak se staví lovebrand - jeho výhody a nevýhody.
  • Jak značka ovlivňuje výkon kampaní a naopak.
  • Výkonnostní marketing na sociálních sítích.
  • Co znamená zisk v neziskovém sektoru a jak ho měřit?
  • Jak správně vyhodnocovat a měřit ziskovost marketingových investic?
  • Krizová komunikace: jak na ní a jak z ní získat to nejlepší pro svou značku?


Konference se bude konat 3. října 2019 a i letos se bude odehrávat v prostorách DEPO2015. Standardní cena lístku je 1 990 Kč s DPH. Omezené množství lístků však pořadatelé chystají uvolnit do předprodeje za zvýhodněnou cenu. Více informací najdete na oficiálních webových stránkách nebo v události na Facebooku.

Reklama
Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat/zobrazit komentáře

Komentáře