V Plzni budou živé hospody. V rámci Evropského hlavního města kultury 2015

Plzeň 2015. Foto: archiv ZápadočeskýDeník.czPlzeň 2015. Foto: archiv ZápadočeskýDeník.cz

Plzeň - Aby četní návštěvníci Evropského hlavního města kultury odjížděli s dobrým pocitem a hezkými zážitky. Takový je cíl výzvy směřované na provozovatele hospod, restaurací, barů a klubů, které společnost Plzeň 2015 oslovuje s nabídkou zapojení do akce s trefným názvem „Živá hospoda“. Podniky se mohou hlásit do 5. ledna 2015.

Reklama

„Vedle již naplánovaných kulturních akcí chceme zajistit, aby po většinu dní v týdnu našel návštěvník v centru Plzně alespoň jeden podnik s živým hudebním programem zdarma. Plzeňské hospody jsou pojem, většina návštěvníků bude chtít jejich atmosféru nasát a živé hraní jim zážitek zpestří,“ vysvětluje ředitel marketingu Plzně 2015 Radek Auer.

Co účastí podniky získají? Publicitu v rámci programu Evropského hlavního města kultury a finanční příspěvek 2 tisíce Kč na úhradu honorářů účinkujících. Volba účinkujících i celá organizace zůstává na provozovateli, není omezena žánrově ani jmény konkrétních interpretů. Koncepce není však určena na podporu standartních koncertů, podniky budou motivované obsadit kulturně méně vytížené termíny v roce.

Pro výzvu platí následující pravidla:

  1. Na každý den poskytne Plzeň 2015 jen jeden příspěvek jednomu podniku, který se přihlásí jako první.
  2. V první fázi se obsazují data v prvním pololetí 2015 – od 19. ledna 2015 do 30. června 2015
  3. Každý, kdo se do akce chce zapojit, pošle do 5. ledna 2015 18.00h na adresu krokodyl@plzen2015.cz email, kde uvede název restauračního zařízení, základní informace o něm (typ zařízení, kapacita, zda vaříte apod.) Zároveň uvede prvních deset termínů, o které má v roce 2015 zájem. Prozatím nemusí vyplňovat konkrétní interprety.
  4. Termín bude přidělen prvnímu zájemci, který o něj projeví zájem. Následně budou všichni informováni, kolik termínů jim bylo přiděleno a umožněno vybrat si do počtu deseti další termíny.
  5. Po tomto prvním kole budou opět všem nabídnuty zbylé termíny k dokrytí.
  6. Takto se bude postupovat, dokud nebudou naplněny všechny termíny.
  7. Následně bude s každým provozovatelem uzavřena jednoduchá smlouva. Podmínkou pro vyplacení příspěvku bude včasné dodání informací o koncertu (do 5. dne předchozího měsíce) a dodání jednoduchého reportu o akci (fotka plus 2-3 věty, obojí e-mailem)
Reklama
Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat/zobrazit komentáře

Komentáře